ÇİFTLİKKÖY’ÜN U-13’LERİ SEZONU İKİNCİ TAMAMLADI
ÇİFTLİKKÖY’ÜN U-13’LERİ SEZONU İKİNCİ TAMAMLADI
Yalova U-13 Şenlik Ligi’nin finalinde Yalovagücü ile karşılaşan Çiftlikköy Belediyespor U-13 Takımı, zorlu mücadelede sahadan 3-0’lık yenilgiyle ayrılarak sezonu ikincilikle tamamladı.
Amatör Saha 1’de yoğun bir taraftar desteğiyle sahaya çıkan iki takımdan skoru bulan taraf Yalovagücü oldu. Yeşil beyazlılar, maçı kazandıran golleri 13’te Mert Özyer, 39’da Mert Eren, 59’da Malik Kurt’la buldu. Mücadelenin ilk yarısında öne geçen Yalovagücü karşısında Çiftlikköy’ün gençleri beraberliği sağlamak için yüklendiği dakikalarda kalesinde gördüğü gollere engel olamayınca şampiyonluk sevinci yaşayan takım Yalovagücü oldu. Zorlu mücadele sonrasında şampiyon Yalovagücü ve ikinci Çiftlikköy Belediyespor’lu sporculara kupalarını Futbol İl Temsilcisi Gökhan Güngör takdim etti.
Sezonu ikinci sırada tamamlayarak Çiftlikköy Belediyespor’a bir kupa daha kazandırdıklarını dile getiren Belediyespor Altyapı Antrenörlerinden Uğur Keskin, “Gönül isterdi ki bu yaş kategorisinde de şampiyonluk kupası alarak altyapıdaki kupa sayımızı arttıralım. Hedefimiz U-15, U-14 ve U-12’in ardından bu kategoride de şampiyon olmaktı ancak rakibimizi de tebrik ediyoruz, çok iyi bir oyun ortaya koydular” diye konuştu. Bu sezon altyapı kategorilerinin üçünde şampiyonluk kupasını kaldırdıklarını, U-16 ve U-13’te de ikinci olduklarını belirten Keskin, “U-11’lerde de finali yine Yalovagücü ile oynayacağız. Güzel bir maç olmasını diliyorum” diye konuştu.
Yalova HABERİ