“GÜÇLÜ KAZANIMLARLA BİR YILI DAHA TAMAMLADIK”
“GÜÇLÜ KAZANIMLARLA BİR YILI DAHA TAMAMLADIK”
Yalova İl Milli Eğitim Müdürü Aytekin Yılmaz, 2025-2026 eğitim ve öğretim yılının çalacak son ders ziliyle sona erecek olması dolayısıyla anlamlı bir kapanış mesajı yayımladı. Yılmaz, geride kalan dönemin öğrenmenin, gelişmenin ve birlikte başarmanın en güzel örneklerine sahne olduğunu vurguladı.
Yalova genelindeki tüm okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde eğitim gören binlerce öğrenci ile öğretmen için aylardır süren hummalı ders maratonu bugün resmen sona eriyor. Sınıflarda çalacak olan son ders zili ve karne dağıtım törenlerinin ardından tüm eğitim camiası üç aylık yaz tatili dönemine adım atacak. Bu kapsamda Yalova İl Millî Eğitim Müdürü Aytekin Yılmaz, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın başarıyla tamamlanması dolayısıyla kentteki öğrenci, öğretmen ve velilere yönelik kapsamlı bir mesaj yayımladı.
Geleceğin teminatı olan nesillerin ancak nitelikli bir eğitim altyapısıyla yetişebileceğine dikkat çeken İl Müdürü Aytekin Yılmaz, kentin eğitim vizyonuna dair kararlılık mesajı verdi. Yılmaz, "Bugün her zamankinden daha fazla biliyoruz ki güçlü bir gelecek; bilgiyle donanmış, milli ve manevi değerlerine bağlı, araştıran, üreten ve sorumluluk sahibi nesillerle mümkündür. Bu hedef doğrultusunda Yalova eğitim ailesi olarak aynı inanç ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle; öğrencilerimizin neşeyle dolu, velilerimizin huzurlu, öğretmenlerimizin ise dinlenerek güç topladığı güzel bir yaz dönemi geçirmelerini temenni ediyorum." ifadelerini kullandı.
Yalova İl Milli Eğitim Müdürü Aytekin Yılmaz, yayımladığı resmi mesajında eğitim öğretim yılının genel bir muhasebesini yaparak şu değerlendirmelerde, "Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlamanın büyük huzurunu ve mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz. Geride bıraktığımız bu süreç; öğrenmenin, gelişmenin, paylaşmanın ve birlikte başarmanın en güzel örneklerine sahne oldu. Her gün yeni umutlarla açılan okul kapılarımız, bugün bir tatilin heyecanıyla kapanırken geride nice başarı hikâyesi, güzel anılar ve güçlü kazanımlar bırakıyor. Sizler; yarınlarımızın umudu, ülkemizin en büyük gücü ve Türkiye Yüzyılı'nın mimarlarısınız. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz azim, gayret ve öğrenme isteğiyle hepimizi gururlandırdınız. Şimdi dinlenme, eğlenme ve kendinizi yeniden keşfetme zamanı. Ancak unutmayın ki öğrenmek sadece okul sıralarında gerçekleşmez. Bir kitapta, bir yolculukta, bir sohbetin içinde ya da merakla baktığınız bir doğa manzarasında da yeni bilgiler saklıdır. Yaz tatilini; okuyarak, araştırarak, spor yaparak ve yeni deneyimler kazanarak değerlendirmenizi temenni ediyorum.
Değerli öğretmenlerimiz eğitim yolculuğunun en önemli paydaşlarından biri sizlersiniz. Çocuklarımızın her başarısında sevginizin, sabrınızın ve desteğinizin büyük payı bulunmaktadır. Bir yıl boyunca öğrencilerimizin hayatına dokunan, onların geleceğini şekillendiren siz kıymetli öğretmenlerimize gönülden teşekkür ediyorum. Sizler yalnızca bilgi aktaran değil; umut veren, yol gösteren ve karakter inşa eden eğitim neferlerisiniz. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ifade ettiği gibi, 'Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır.' Bu eser; sabrınız, emeğiniz ve fedakârlığınızla her geçen gün daha da güçlenmektedir. Yaz tatilinin sizlere dinlenme, yenilenme ve yeni eğitim öğretim yılına enerji toplama fırsatı sunmasını diliyorum. Yeni eğitim öğretim yılında sağlıkla, umutla ve aynı heyecanla yeniden buluşmak dileğiyle." Sözlerine yer verdi.
Yalova HABERİ